2011. július 29., péntek

HITACHI ME60 Metál audio kazetta 4db bontott. - Jelenlegi ára: 2 400 Ft

Hitachi ME60 új állapotú kazetták. Én vásároltam 1985-86 táján, kibontottam és egyszeri felvételt készítettem rá : Ami abból állt hogy mindegyik kazetta A oldalára teljes B oldalra teljes, illetve részbeni felvételt készítettem... Akkor nem voltam nagyon elájulva tőle, de mikor egy másik deckkel készítettem felvételt kiderült hogy nagyon szuper .... Nem a TDK bias a megfelelő hozzá, ezért ha a legjobbat kivánjuk kihozni belőle, mindenképpen olyan minőségi deck kell, amin állítható az előmágnesezés....! Valószinű hogy a szalag Maxell, mert nagyon hasonlít hozzá, valamint a Maxell, Hitachi tulajdon volt akkor....!
A kazettákon levő egyes felvételeket 3x-5x meghallgattam, van amit nem, ennyit lett használva, a kazetta doboz plexi részén előfordulnak mikró karcok, nyilván az évek folyamán a törölgetés és ki-be vétel miatt, de gyakorlatilag vitrinben voltak.... Maguk a kazetták szép állapotúak....
Kazetták felcimkézve, tartalék cimke a tokban, egyben 4 db..... .
Hitachi Sales Corporation Tokyo Japan
Made in japan



Jelenlegi ára: 2 400 Ft

Az aukció vége: 2011-08-09 10:15
. HITACHI ME60 Metál audio kazetta 4db bontott. - Jelenlegi ára: 2 400 Ft

Fontos